Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Organizatorzy
Patronat
Partnerzy

Łukasz Bajer

Opiekun Kluczowych Klientów w firmie Arrow ECS (dystrybutora VAD rozwiązań w branży IT) odpowiedzialny m.in. za obsługę partnerów/integratorów oraz dobór rozwiązań w zakresie składowania i zabezpieczenia danych. Bierze udział w konsultacjach i projektowaniu systemów, współdziała z największymi integratorami IT w Polsce. Z sukcesem realizuje projekty zarówno dla klientów z sektora publicznego oraz prywatnego. Od 7 lat specjalizuje się w zakresie rozwiązań związanych z ochroną i przechowywaniem danych, w tym systemami kopii zapasowych, systemami dyskowymi i taśmowymi, archiwizacją i wirtualizacją.

dr inż. Witold Bzdęga

Ukończył studia o specjalności informatyka oraz obronił rozprawę doktorską na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Od 15 lat pracuje jako informatyk w administracji. Obecnie pełni funkcję Informatyka Urzędu w Gminie Skoki. Od 10 lat prowadzi firmę IT wspierającą samorządy, jednostki oświaty, kultury, i opieki społecznej. Autor publikacji z zakresu IT, nauczyciel i trener z wieloletnim doświadczeniem. Swoje zainteresowania zawodowe koncentruje wokół problematyki ochrony danych osobowych, roli samorządów w budowie społeczeństwa informacyjnego oraz informatycznych rozwiązań usprawniających pracę urzędów.

Szymon Ciupak

Informatyk w Urzędzie Gminy Suchy Las od 2017 roku. Od 2009 ściśle związany z informatyką w Jednostkach Samorządu Terytorialnego. W codziennej pracy wykorzystujący w głównej mierze narzędzia open source. Koordynator procesu informatyzacji Urzędu Gminy. Poza codziennymi obowiązkami Pasjonat Elektroniki i Telekomunikacji, programowania i kodowania mikrokontrolerów.

Ewa Dobrzeniecka

Główny specjalista w Centrum Elektronicznej Gospodarki w Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu w dziedzinie badań i analiz rynku komercyjnego i sektora jednostek publicznych. Autorka badań nt. stanu e-fakturowania w Polsce oraz wewnętrznych procesów obiegu faktur (tradycyjnej i elektronicznej) w jednostkach sektora zamówień publicznych. Jest doświadczonym menedżerem międzynarodowych projektów finansowanych z programów badawczych Unii Europejskiej oraz zewnętrznym, niezależnym ekspertem Komisji Europejskiej w Programie Horyzont 2020.

Krystyna Figielska

Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. W MagikINFO na stanowisku sales manager pracuje od 2010 roku. Swoje doświadczenie zawodowe wykorzystuje w budowaniu relacji z klientami oraz tworzeniu strategii rozwojowej firmy. Odpowiada za realizację kluczowych wdrożeń systemu w centralnej i południowo-wschodniej Polsce. Inicjatorka wielu pomysłów zaimplementowanych w systemie MagikINFO, o które zabiegali użytkownicy systemu. Prowadzi prelekcje i organizuje szkolenia z zakresu efektywnego i bezpiecznego zarządzania infrastrukturą IT. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni i aktywnego wypoczynku.

Michał Gomółka

Absolwent Uniwersytetu Ostrawskiego w Ostrawie (Czechy). Z branżą IT związany od 2007 roku. Inicjator wprowadzenia na polski rynek wszystkich trzech modułów wchodzących w skład MagikINFO. Jest jednym z pomysłodawców wielu funkcji systemu, odpowiada za sprzedaż oraz obsługę kluczowych klientów w wybranych regionach Polski. Organizuje prezentacje, szkolenia i konferencje z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, Software Asset Management oraz podnoszenia efektywności pracy użytkowników.

Martyna Horęda

Zastępca Dyrektora Departamentu Rozwoju Systemów w Ministerstwie Cyfryzacji. Absolwentka kierunku Informatyka i Ekonometria na Uniwersytecie Łódzkim. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w zarządzaniu interdyscyplinarnymi projektami IT oraz kierowaniu zespołami tworzącymi i sprzedającymi rozwiązania informatyczne. Jest doświadczonym praktykiem w zakresie budowy, wdrażania i rozwoju systemów informatycznych. Zajmowała kierownicze stanowiska w sektorze usług IT dla bankowości oraz usług pocztowych. W Ministerstwie Cyfryzacji od lutego 2017 r. odpowiada m.in. za realizację projektów obejmujących elektroniczne doręczenia, wchodzących w skład programu „Od papierowej do cyfrowej Polski”.

Paweł Huk

Pre-Sales Technical Consultant w HP Inc. Polska, gdzie zajmuje się wspieranie firm partnerskich w wyborze właściwych rozwiązań dla konkretnych projektów, zbieraniu informacji i ocenie potrzeb klientów zarówno biznesowych jak i technicznych, prezentacją rozwiązań i zalet produktów HP oraz dostarczaniem szczegółowej wiedzy technicznej na temat produktów HP.

Michał Iwański

Od blisko 20 lat związany z branżą IT, kierownik działu instalacji, specjalista serwisów drukarek multivendorowych. Od 3 lat związany z firmą HP Ink. - na stanowisku presales konsultant.

Tomasz Kosatka

Specjalista ds. systemów informatycznych, Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001, systemów informatycznych oraz infrastruktury informatycznej. Kilkuletnie doświadczenie w branży informatycznej pod kątem bezpieczeństwa systemów IT oraz systemów pamięci masowych. Przez cały okres swojej działalności zajmuje się projektowaniem i udoskonalaniem bezpiecznych i wydajnych struktur informatycznych.

Mateusz Kramek

Regional Sales Manager w OKI Europe Polska, gdzie opiekuje się kanałem sprzedaży do sieci partnerskiej OKI. W zakresie jego obowiązków znajduje się sprzedaż urządzeń biurowych i oprogramowania dedykowanych firmom z sektora MŚP, dużym korporacjom oraz administracji. Posiada 3-letnie doświadczenie w branży poligraficznej i sektorze rozwiązań IT.

Jacek Orłowski

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Od 1998 bierze czynny udział w rozwoju rynku teleinformatycznego we Wrocławiu. Założył i przez blisko dekadę rozwijał jedną z pierwszych w Polsce osiedlowych sieci komputerowych. Przez ponad 6 lat aktywnie współtworzył popularny miesięcznik komputerowy CHIP, w którym pracował m.in. jako redaktor działu Software i szef działu Komunikacja. Ma za sobą również kilkuletnią praktykę informatyczną w międzynarodowej korporacji.

Paweł Pawlak

Menadżer ds. Kluczowych Klientów w firmie EVER odpowiedzialny m.in. za wprowadzanie do oferty nowych zasilaczy UPS oraz rozwój Kanału Partnerskiego. Od ponad 3 lat pełniący funkcję Product Managera odpowiedzialnego za rozwiązania serwerowe. Z sukcesami realizuje projekty dla sektora publicznego oraz prywatnego. Bierze udział w projektowaniu oraz budowaniu koncepcji zasilania gwarantowanego - od prostych rozwiązań 1-fazowych po zaawansowane urządzenia 3-fazowe. Od 15 lat związany ze sprzętem i branżą IT.

Jarosław Pudzianowski

Pełnomocnik Dyrektora CSIOZ do spraw Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni, Pełnomocnik Dyrektora CSIOZ do spraw Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Pełnomocnik Dyrektora CSIOZ do spraw Ochrony Informacji niejawnych. Od ponad 20 lat zajmuje się informatyką śledczą i bezpieczeństwem informacji, zarządzaniem kryzysowym i ciągłością działania.

Sławomir Szczepański

Studiował Informatykę w Biznesie w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Od 6 lat związany z branżą techniki biurowej oraz zarządzania dokumentem. Od stycznia 2011 zatrudniony jako Kierownik ds. Kluczowych Klientów w oddziale Arcus S.A. w Poznaniu.

Dariusz Wawrzonek

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od 2002 roku pracuje w branży geoinformatycznej. Kierował projektami związanymi z pozyskaniem i przetworzeniem danych lotniczych (zdjęcia, skaning laserowy) dla największych instytucji z sektora Administracji Publicznej. Poza Polską prowadził również projekty w Niemczech i Ukrainie. Jest współzałożycielem GISON. Od 2011 roku wdraża i rozwija systemy GIS dla samorządów w Polsce.

Piotr Wojtasik

Inżynier wsparcia sprzedaży oraz wdrożeniowiec z wieloletnim doświadczeniem. Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku Elektroniki i Telekomunikacji oraz certyfikowany inżynier wielu rozwiązań bezpieczeństwa. Od 2009 roku związany z tematyką backupu, monitorowania infrastruktury sieciowej i pracowników. Na co dzień prowadzi szkolenia i wdrożenia w Axence oraz realizuje usługi doradztwa oraz rekonfiguracji zagadnień odpowiedzialnych za zabezpieczanie, backup, monitorowanie oraz rejestrowanie ruchu w sieci IT. Prywatnie interesuje się nowymi technologiami, dobrym kinem oraz astronomią.
 

Robert Wolewiński

Z produktami EPSON związany od ponad 20 lat. W firmie CORSO Sp.J. (Autoryzacja Producenta na Sprzedaż i Serwis na Polskę północną) zajmuje się sprzedażą i marketingiem profesjonalnych rozwiązań z zakresu drukarek wielkoformatowych i urządzeń biznesowych. Główne linie produktowe to urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki i skanery wielkoformatowe, dedykowane do zastosowań CAD/GIS/POS oraz w administracji. W ofercie urządzeń biznesowych prócz wysokowydajnych drukarek atramentowych odpowiedzialny za sprzedaż skanerów biznesowych wraz z oprogramowaniem do elektronicznego obiegu dokumentów.
 

Daniel Zapała

Od 1999 roku związany z branżą informatyczną i telekomunikacyjną. Przez ostatnie lata pracował u czołowych firm m.in. Hewlett-Packard oraz ACER, gdzie w zespołach techniczno-sprzedażowych był odpowiedzialny za największe instytucje z sektorów administracji publicznej. Obecnie, od trzech lat, jako Technical Sales zajmuje się wsparciem sprzedaży w Lenovo PC Business Group, koncentrując się na urządzeniach z rodziny Think (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation).

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2018 PRESSCOM Sp. z o.o.